Help get this topic noticed by sharing it on Twitter, Facebook, or email.

Installation Nero 2019 Platinium

Bonjour
Je viens de changer de disque et j’ai réinstallé complètement mon système sous Windows 10 Professionnel N version 64 Bits version 1809 build 17763.292 Lorsque j’ai voulu faire l’installation de Néro Platinium version 2019 j’ai eu le message Ce produit Nero n’est pas compatible avec la version N du système d’exploitation Windows L’installation n’est pas possible Pouvez Vous me dire comment procéder pour effectuer cette installation Dans les versions précédentes de 2014 à 2018 je n’ai jamais eu ce problème et ce sous la même version de Windows.

Hello
I just changed the disk and I completely reinstalled my system under Windows 10 Professional N version 64 Bits version 1809 build 17763.292 When I wanted to install Nero Platinium version 2019 I got the message This product Nero n is not compatible with the N version of the Windows operating system Installation is not possible Can you tell me how to proceed to perform this installation In previous releases from 2014 to 2018 I have never had this problem and this under the same version of Windows.

2 people have
this problem
+1
Reply